زیست بوم

ساخت وبلاگ


 

 

 

جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)

پدیده الکترونیکی سال ۲۰۱۲

دیگر نگران گم شدن و یا جا ماندن

کلید های خود نباشید …

کافیست تا یک سوت بزنید تا چراغ ها و

آژیر این جا کلیدی روشن شود و شروع به کار کند …

 

 

 

 

اگر گوشی موبایل خود را گم کنید اولین کاری که میکنید چیست؟

تک زنگ؟

آیای میخواهید جاکلیدی خود را موقع گم کردن به این شکل پیدا کنید؟

اگر مدام برایتان پیش آمده که دسته کلید خود را گم کنید و به زبانی دیگر دوست صمیمی کلید ساز محله تان شده اید حتما به این وسیله نیاز خواهید داشت.
این وسیله را مثل یک جاکلیدی معمولی به دسته کلیدتان وصل کنید و زمانیکه آنرا گم کردید برای پیدا کردن محل آن کافیست فقط سوت بزنید.
این وسیله هنگامی که سوت زده میشود با چراغ چشمک زن و نیزآلارم مخصوص شما را از محل خود آگاه می کند.

 

 

 

 

با تکنولوژی روز دنیا همراه شوید …

فوق العاده شیک و سبک

تکنولوژی برتر سال ۲۰۱۲

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

جا کلیدی حساس به صدا محصول جدیدی می باشد که به بازار ارائه شده است و با اینکه بسیار سبک می باشد کارایی فوق العاده مناسبی دارد. شما با استفاده از آن دیگر هیچگاه کلید های خود را گم نخواهید کرد. کارایی محصول بدین گونه است که زمانی که کلیدهای شما جا ماند و یا گم شد فقط کافیست سوتی آرام بزنید تا این جا کلیدی آژیر و چراغش روشن شود و شروع به کار کند و با استفاده از آن شما به راحتی کلید های گم شده خود را پیدا کنید.
این جا کلیدی توسط ۲ عدد باطری سکه ای (ساعتی) کار میکند و پس از اتمام شما می توانید به راحتی آن ها را تعویض نمایید و البته ۲ عدد باطری اضافی (یدک) در بسته ارسالی وجود دارد که پس از اتمام باطری های داخل دستگاه شما می توانید از آن ها هم استفاده کنید.

 

 

 

جا کلیدی حساس به صدا

پدیده الکترونیکی سال ۲۰۱۲

دیگر نگران گم شدن یا جا ماندن

کلید های خود نباشید …

کافیست تا یک سوت بزنید تا چراغ ها و

آژیر این جا کلیدی روشن شود و شروع به کار کند …

برای اولین بار در ایران

 

 

 

دیگر نگران گم شدن دسته کلید خود نباشید

چون میتوانید به کلید های خود تک زنگ بزنید!!

فقط کافیست تا یک سوت آرام بزنید

و جاکلیدی جادویی محل کلید های شما را نشان میدهد

 

تعداد: یک عدد به همراه دو عدد باتری یدکی

 


زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 491 تاريخ : پنجشنبه 30 آذر 1391 ساعت: 20:12

ادیان انحرافی (آلت پرستی)

سرزمين هند نه تنها در زمينة آب و هوا و مردمان، سرزمين عجايب است، در زمينة اديان هم سرزمين عجيبي است. تنوع و پيچيدگي عقايد در مبدأ هندوئيسم بسيار دامنه دار است. گفته‌اند در ميان اديان دنيا، دين هندويي مانند يك انبان فروشندة دوره گردي است كه هم اشياء نفيس و عتيقه در آن ديده مي‌شود و هم ملزومات روزمرة خريداران. دين هندو عبارت است از مجموعه اعتقادات و سازمانهاي بيشمار و در هم آميخته‌اي كه زمان پيدايش وداها به ظهور رسيده و تا كنون هم ادامه دارد. اين دين داراي يك سلسله عقايد فوق العاده گوناگون و اعمال مختلف و متضادي مي باشد.
مردم سرزمين هندوستان مردماني داراي عقايد و دينهاي گوناگون هستند. در آنجا از گاو پرستي و بت پرستي و ... گرفته تا آلت پرستي در بين مردم رواج دارد. تا جايي كه به زشت‌‌ترين و قبيح‌ترين عضو بدن انسان، ارزش قائل شده و آنرا مي‌پرستند. يكي از هفت معبد بسيار مقدس شيوا (لينگايي هند) است. در اين معبد آلت تناسلي مردانه‌اي كه از نقره ساخته شده در وسط معبد قرار دارد، زيارت كنندگان مرد و زن هر دو به نيايش و استغاثه به درِ خانه اين مجسمه (معبود) مشغول بوده هر كدام فرمولها و اوراد نيايشي خاصي را زمزمه مي‌كنند و حاجات خود را طلبند.[1]
نحوة پرستش «لينگا» (آلت مردانه) بدين صورت است كه آنرا با آب و يا شير، پاك و استحمام مي‌كنند، ديگران آنرا لمس كرده، روغنهاي خوشبويي به آن ماليده، آن را با گلهاي تزئيني زينت مي‌كنند و عده‌اي نيز نذورات خود براي آنرا به كاهن (روحاني) معبد مي‌دهند. اين لينگا در يك يوني كه محل خاصي است قرار داده شده است. بالاي آن نيز يك مخزن طلايي قرار داده‌اند تا دايماً قطرات آب روي لينگا (آلت مردانه) چكيده و آنرا مرطوب نگه دارد. اين آب را بعداً جمع كرده و به عنوان (آبي مقدس) بين زايرين معبد تقسيم مي‌كنند كه حالت (داروي) باروري را دارد.
استفاده از مخازن و يا حوضچه‌هاي مصنوعي آب در بيرون از معابد كه راه پله‌هايي در كنار آنها تعبيه شده كه شخص نيايشگر از طريق آنها به داخل حوضچه رفته و قبل از زيارت معبد خود را تطهير کند، از ديگر رسوم اين معابد است. در بعضي از اجتماعات و محلّات شيوايي، داماد مجسمه‌اي طلايي از اين لينگا و يا آلت تناسلي مردانه را كه روي زنجيري از طلا نصب شده به گردن عروس مي‌اندازد و او هم هرگز به هيچ دليلي آنرا از خود جدا نمي‌سازد.[2]
تمثال لينگا يا آلت تناسلي مردانه همچنين در نمازخانه منازل مسكوني نيز يافت مي‌شود و نمونه‌‌هاي نسبتاً بدتراشيده شدة آن نيز در كنار جاده‌هاي روستايي و يا راههاي كوهستاني به چشم مي‌خورد. در مذهب لينگا پرستان كه همان آلت پرستي است، تعدادي فرقه‌هاي (گروههاي) فرعي نيز وجود دارد. پيروان اين آئين همواره يك لينگاي كوچك سنگي (آلت) را كه در يك جعبة نقره‌اي قرار داده شده با خود حمل مي‌كنند.
در خرابه‌هاي شهرهاي هند هزاران مجسمه و نمونة آلات تناسلي پيدا شده است كه به صورت اولين تمثال و يا مجسمه براي پرستش و نيايش شيوا در آمده است. در تمام معابد شيوايي در نقطة مركزي معبد كه مقدسترين مكانهاي مقدس معبد مي‌باشد مجسمه‌اي از يك آلت تناسلي قرار داده شده است.[3]
معرفي منابع جهت مطالعه بيشتر:
1. تاريخ جامع اديان، تأليف جان بي ناس.
2. تاريخ مختصر اديان بزرگ، تأليف فليسين شاله.
3. هندوئيسم، تأليف ك. م. سين.
4. آشنايي با تاريخ اديان، تأليف غلامعلي آريا
5. جامعه شناسي اديان، تأليف دكتر علي شريعتي.

                                        الهی....الهی به حق مهدی زهرا مارا تا ظهورش شیعیه بمونیم.الهی...!! 

[ سه شنبه بیست و یکم آذر 1391 ] [ 13:55 ] [ سیدعلی خادم الزهرا ] [ ]

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->karbala1434b.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 298 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31

اینکه شمر امان نامه آورد و فریاد زد:”کجایید ای فرزندان خواهر ما”٬فرزندان امّ البنین(س) هرگز حاضر به جواب دادن نبودند٬ولی امام حسین(ع) فرمودند:”او را پاسخ دهید٬و ان کان فاسقا: اگرچه فاسق است؟” لذا عبّاس(ع) که نمی خواست با شمر سخن بگوید٬چون امام زمانش دستور داد٬اجابت کرده و این درسی است برای خداجویان و جوانان که پیرو ولایت باشند و خواست ولایت و امام زمان خود را برخواست خویش مقدم دارند.و این است پیروی و حمایت از اسلام و قرآن.

رجز خوانی شمر زمانی که حضرت عباس بن علی(ع) و برادرانش را بعنوان خواهر زاده خطاب میکند موجب بروز شکیاتی در میان محبین به آن حضرت شده و از خود سوال میکنند آیا شمر دایی حضرت ابوالفضل (ع) بوده است؟

سرویس "دین و حوزه البرز" قصد دارد  دراینجا با بررسی مستندات تاریخی به این سوال و شبه پاسخ بگوید.

اگر شمر بن ذي الجوشن، دایی عباس بن علي(ع) بوده باشد،قاعدتا باید این ملعون را برادر سیده صاحب کرامتی چون أم البنين بدانیم درحالیکه درواقع چنین نیست..

پدر أم البنين، حزام بن خالدربيعة و پدر شمر، جوشن بن شرحبيل بن الأعور بوده است.

درست است که شمر بن ذي الجوشن و أم البنين هر دو از قبیلهٔ بني ﻛﻠﺎب هستند، امّا هرگز برادر و خواهر نبودهﺍند

درواقع با بررسی خصلتهای عرب درمی یابیم زمانی که شمر موضوع امان نامه را به عنوان حربه ای تاکتیکی با هدف ایجاد جنگ روانی در مقابل یاران باوفای سیدالشهدا (ع) مطرح کردد به خاطر هم قبیله بودن از عنوان " خواهر زاده " استفاده میکندنه دلیل فامیل بودن!

شمرملعون چون دید كه ابن سعد مهیای قتال است به نزدیك لشكر امام علیه السلام آمد و بانگ زد كه كجایند فرزندان خواهر من عبدالله و جعفر و عثمان و عباس زیرا مادر این چهار برادر ام البنین از قبیله بنی كلاب بود كه شمر ملعون نیز از این قبیله بود.

دراین لحظه حضرت عباس بن علی(ع) که از جواب دادن به این ملعون خودداری میکرد با فرمان ولی امر خود جواب دندان شکنی را به او و لشکریان ابن مرجانه میدهد.

امام حسین علیه السلام بانگ شمر  را میشنود و  برادران خود را امر فرمود كه جواب او را دهید اگرچه فاسق است لكن با شما قرابت و خویشی دارد، پس آن سعادتمندان با آن شقی گفتند : چه بود كارت؟

گفت:  ای فرزندان خواهر من شماها در امانید با برادر خود حسین رزم ندهید از دور برادر خود كناره گیرید و سر در طاعت امیرالمؤمنین یزید (ملعون) درآورید.

حضرت عباس بن علی علیه السلام بانگ بر او زد كه بریده باد دستهای تو و لعنت باد برتو و  امانی كه تو از برای ما آوردی، ای دشمن خدا امر می‌كنی ما را كه دست از برادر و مولای خود حسین بن فاطمه علیها السلام برداریم و سر در طاعت ملعونان و فرزندان ملاعینان درآوریم آیا ما را امان می‌دهی و از برای پسر رسول خدا صلی الله علیه و آله امان نیست؟
شمر از شنیدن این كلمات خشمناك شد و به لشكرگاه خویش بازگشت.

نسبت شناسی شمر و سیده ام البنین

شمر بن ذي الجوشن بن شرحبيل بن الأعور بن عمر بن معاويه و که معاویه همان، ضباب بن كلاب باشد. یعنی شمر از قبیله بنی کلاب است.

‏اما ام البنین یا همان فاطمه کلابیه، نسبش عبارت است از : ام البنين فاطمة بنت حزام بن خالد بن ربيعة بن الوحيد بن كعب بن عامر بن كلاب.

‏پس در کلاب نسب هر دو به هم می رسد و هردو کلابی هستند اما به هیچ وجه شمر برادر حضرت ام البنین نیست. و ا ینکه می گوید: خواهر زادگان ما در امان هستند منظورش این است که مادر ایشان از قبیله ماست و مانند خواهر ما محسوب می شود نه اینکه واقعا خواهر ما باشد. در اعراب رسم بود اگر از ایشان دختری با طایفه دیگری ازدواج می کرد حتی اگر چند نسل هم از او می گذشت یعنی فاصله حتی به چند نسل هم می رسید فرزندان او را با انتساباتی این گونه خطاب قرار می دادند .

منابع:

سقّای کربلا – ابوالقربة – مجید زجاجی کاشانی

تاريخ الأمم و الملوك ، أبو جعفر محمد بن جرير طبري (م ۳۱۰)

تحقيق محمد أبو الفضل ابراهيم ، بيروت، دار التراث ، چاپ دوم، ۱۳۸۷/۱۹۶۷/ج ۵ ص ۴۲۲

 

منبع: najvaman.blogfa.com

[ پنجشنبه بیست و سوم آذر 1391 ] [ 23:3 ] [ سیدعلی خادم الزهرا ] [ ]

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->karbala1434b.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 321 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31


نام رقیه چه بود؟ اصل وجود دختری چهار ساله برای امام حسین علیه السلام در منابع شیعی آمده است در کتاب کامل بهائی نوشته علاء الدین طبری (قرن ششم هجری) قصه دختری چهار ساله که در ماجرای اسارت در خرابه شام در کنار سر بریده پدر به شهادت رسیده، آمده است.[1] اما در مورد نام او، آیا رقیه بوده یا فاطمه صغری و... اختلاف است. دو خطاب از امام حسین علیه السلام در کربلا در مصادر شیعی آمده است که یکی از دختران حرم خود را با نام رقیه صدا زده است. 1)- “یا اختاه یا ام کلثوم، و انت یا زینب و انت یا رقیه و انت یا فاطمه و انت یا رباب، ...”.[2] 2)-  “ثم نادی: یا ام کلثوم و یا سکینه و یا رقیه و یا عاتکه و یا زینب یا اهل بیتی علیکن منی السلام”.[3] اکثر محدثان دو دختر به نامهای سکینه و فاطمه برای امام حسین (ع) ذکر کرده اند اما علامه ابن شهر آشوب و محمد بن جریر طبری، سه دختر به نامهای سکینه فاطمه و زینب (ع) را برای آن حضرت برشمرده اند. در میان محدثان قدیم تنها علی بن عیسی اربلی ـ صاحب کتاب کشف الغمه (که این کتاب را در سال687 ه ق تألیف کرده است) به نقل از کمال الدین گفته است که امام حسین (ع) شش پسر و چهار دختر داشت ولی او نیز هنگام شمارش دخترها، سه نفر به نامهای زینب سکینه و فاطمه را نام می برد و از چهارمی ذکری به میان نمی آورد. احتمال دارد که چهارمین دختر همین رقیه (ع) بوده است. علامه حائری در کتاب معالی السبطین می نویسد: بعضی مانند محمد بن طلحه شافعی و دیگران از علمای اهل تسنن و شیعه می نویسند “امام حسین (ع) دارای ده فرزند، شش پسر، و چهار دختر بوده است. سپس می نویسد: دختران او عبارتند از: سکینه، فاطمه صغری، فاطمه کبری و رقیه علیهن السلام. آنگاه در ادامه می افزاید: رقیه پنج سال یا هفت سال داشت و در شام وفات کرد. مادرش “شاه زنان“ دختر یزجرد بود.[4] باید دانست که گاهی بعضی از دختران دو نام داشتند مثلاً طبق قرائتی به احتمال قوی همین حضرت رقیه (س) را فاطمه صغری می خواندند و شاید همین موضوع باعث غفلت از نام اصلی او شده است. بهرحال از لحاظ تحقیقی هیچ استبعادی وجود ندارد که نام این دختر امام حسین (ع) رقیه باشد.     منبع:.hawzah.net

[ یکشنبه بیست و ششم آذر 1391 ] [ 15:33 ] [ سیدعلی خادم الزهرا ] [ ]

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->karbala1434b.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 352 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31

3) تعدد فرزندان، تشابه اسمي و به ويژه سرگذشت‏هاي شبيه در مورد شخصيت‏هاي گوناگون تاريخي و گاه وجود ابهام در گذشته‏ها و پيشينه زندگي افراد، امر را بر تاريخ نويسان مشتبه کرده است. همان گونه که اين مسأله در مورد ديگر شخصيت‏هاي تاريخي ـ حتي در جريان قيام عاشورا ـ نيز به چشم مي‏خورد.

4) همان گونه که پيش‏تر گفته شد، امام حسين (عليه‏السلام) به دليل شدت علاقه به پدر بزرگوار و مادر گرامي‏شان، نام همه فرزندان خود را فاطمه و علي مي‏گذاشتند. اين امر خود منشأ بسياري از سهوِ قلم‏ها در نگاشتن شرح حال زندگاني فرزندانِ امام حسين (عليه‏السلام) گرديده است. قراين و شواهدي نيز در دست است که رقيه (عليهاالسلام) را فاطمه صغيره مي‏خوانده‏اند. احتمال دارد همين موضوع سبب غفلت از نام اصلي ايشان شده باشد.(10)

بنابراين، نيامدن نام حضرت رقيه (عليهاالسلام)، در کتاب‏هاي تاريخي، اگر چه شک در وجود تاريخي او را بسيار تقويت مي‏کند، اما هرگز دليل بر نبودن چنين شخصيتي در تاريخ نيست. افزون بر آن، مهم‏ترين دليلِ فراموشي يا کم رنگ شدن حضور اين شخصيت، زندگاني کوتاه ايشان است که سبب شده ردّ کمتري از ايشان در تاريخ به چشم بخورد. در مورد حضرت علي اصغر (عليه‏السلام) نيز به جرأت مي‏توان گفت: اگر شهادت او بحبوحه نبرد و وجود شاهدان بسيار بر اين جريان نبود، نامي از حضرت علي اصغر (عليه‏السلام) نيز امروز در بين کتاب‏هاي معتبر شيعه به چشم نمي‏خورد؛ زيرا تاريخ‏نويسي فني است که با جمع آوري اقوال سر و کار دارد که بسياري از آن‏ها شاهد عيني نداشته و به صورت نقل قول گرد هم آمده است. تنها موضوعي که در آن مورد بحث و بررسي قرار مي‏گيرد، درستي و يا نادرستي آن از حيث ثقه بودن راوي است که البته اين موضوع فقط در تاريخ اسلام وجود دارد. اما به عنوان نمونه، در بحث حديث، معرفه‏ها و مشخصه‏هاي ديگري نيز براي سنجش درستي اخبار، موجود مي‏باشد که خبر را با تعادل و نيز تراجيح، علاج معارضه و تزاحم، بررسي دلالت و عمليات‏هاي ديگر مورد بررسي قرار مي‏دهند.

افزون بر مطالب بالا، دو شاهد قوي نيز بر اثبات وجود ايشان در تاريخ ذکر شده است. ابتدا گفتگويي که بين امام و اهل حرم در آخرين لحظات نبرد حضرت سيدالشهدا (عليه‏السلام) هنگام مواجهه با شمر، رخ مي‏دهد. امام رو به خيام کرده و فرمودند: "اَلا يا زِينَب، يا سُکَينَة! يا وَلَدي! مَن ذَا يَکُونُ لَکُم بَعدِي؟ اَلا يا رُقَيَّه وَ يا اُمِّ کُلثُومِ! اَنتم وَدِيعَةُ رَبِّي، اَليَومَ قَد قَرَبَ الوَعدُ"؛ اي زينب، اي سکينه! اي فرزندانم! چه کسي پس از من براي شما باقي مي‏ماند؟ اي رقيه و اي ام‏کلثوم! شما امانت‏هاي خدا بوديد نزد من، اکنون لحظه ميعاد من فرارسيده است.(11)

هم چنين در سخني که امام براي آرام کردن خواهر، همسر و فرزندانش به آنان مي‏فرمايد، آمده است: «يا اُختَاه، يا اُم کُلثُوم وَ اَنتِ يا زَينَب وَ اَنتِ يا رُقَيّه وَ اَنتِ يا فاطِمَه و اَنتِ يا رُباب! اُنظُرنَ اِذا أنَا قُتِلتُ فَلا تَشقَقنَ عَلَيَّ جَيباً وَ لا تَخمُشنَ عَلَيَّ وَجهاً وَ لا تَقُلنَ عَليَّ هِجراً»؛ خواهرم ،ام کلثوم و تو اي زينب! تو اي رقيه و فاطمه و رباب! سخنم را در نظر داريد [و به ياد داشته باشيد] هنگامي که من کشته شدم، براي من گريبان چاک نزنيد و صورت نخراشيد و سخني ناروا مگوييد.(12)

در مورد تشابه اسمي رقيه (عليهاالسلام) و فاطمه صغيره به يک جريان تاريخي اشاره مي‏کنيم. مسلم گچ‏کار از اهالي کوفه مي‏گويد: «وقتي اهل بيت (عليهم‏السلام) را وارد کوفه کردند، نيزه داران، سرهاي مقدس شهيدان را جلوي محمل زينب (عليهاالسلام) مي‏بردند. حضرت با ديدن آن سرها، از شدت ناراحتي، سرش را به چوبه محمل کوبيد و با سوز و گداز شعري را با اين مضامين سرود:

اي هلال من که چون بدر کامل شدي و در خسوف فرورفتي! اي پاره دلم! گمان نمي‏کردم روزي مصيبت تو را ببينم. برادر! با فاطمه خردسال و صغيرت، سخن بگو که نزديک است دلش از غصه آب شود. چرا اين قدر با ما نامهربان شده ‏اي؟ برادرجان! چقدر براي اين دختر کوچکت سخت است که پدرش را صدا بزند، ولي او جوابش را ندهد.»(13)

حضرت زينب (عليهاالسلام) در اين شعر از رقيه (عليهاالسلام) به فاطمه صغيره ياد مي‏کند و اين مسأله را روشن مي‏کند که فاطمه صغيره که در بعضي از کتاب‏ها از او ياد شده، همان دختر خردسالي است که در خرابه شام جان داده است.

منبع از:http://www.14salar.blogfa.com

[ یکشنبه بیست و ششم آذر 1391 ] [ 15:57 ] [ سیدعلی خادم الزهرا ] [ ]

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->karbala1434b.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 349 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31

دوباره یک جمعه شد ونیامدی مولا.................................................................................گجایی منتقم!

[ چهارشنبه بیست و نهم آذر 1391 ] [ 22:14 ] [ سیدعلی خادم الزهرا ] [ ]

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->karbala1434b.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 287 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31

روز تولـــد تــو میـــلاد عشـــق پاکـــه

به احتــــرام این روز پیشانیــــم به خاکـــه

تو تڪ ستارهـ ے منے ، منمــ اسیر بودنـتـ

از تـﮧ دل داد مے زنمــ /مے میرمــ/ از نبودنـتـ

عکس کیک جالب و خوشمزه (1)

سلـــــــــــــــــــــــــــام محمدم تاج ســـــــــــــــــــرم

با اینکه الان داری حرص میخوری ولی مهم نیس قول داده بودم دیگه وبلاگ نزنم ولی تنها جایی که می تونستم آهنگ بزارم و خوشگلش کنم اینجا بودببکشیـــــــــــــــد

دومین سالیه که باهم دوستیم شوشو و دارم تولدتو  تبریک میگم02200000 نمیدونی که چقد خوشحالم کیلی کیلی19482_eva.gif

12800000بدوووووووووووووووووووووون تو میمیرمممممممممممممممممممم12800000

1000 ساله بشی عشقمممممممممممممم

dance.gifdance.gifdance.gif

شدیددددددددددددددد دوســــــــــــــــــــــــــــــت دارم بیشتر از هر چیزی که فکرشو بکنی

شکلکْ هآے خآنومےشکلکْ هآے خآنومےشکلکْ هآے خآنومے

شکلک های شباهنگ Shabahang- Birthday: 3

واسه من جشن تولدت يه بهونه بود هميشه / که رو هديه بنويسم دلم از تو دور نميشه

عزيزم تولدت مبارک ، دوستت دارم

 

     

 

 میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم


 

نایت اسکین

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت می مونه
توی تقویم دلم تا همیشه تولدت مبارک

 


 

روز تولدت شد و نيستم اما كنار تو

كاشكي مي شد كه جونمو هديه بدم براي تو

درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم

بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم

ميخوام برات تو روياهام جشن تولد بگيرم

از لحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم

من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون

چراغوني جشنمون، ستاره هاي كهكشون

به جاي شمع ميخوام برات غمهات و آتيش بزنم

هر چي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم

تو غمهات و فوت بكني منم ستاره بيارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بكارم

كهكشونو ستاره هاش درياو موج و ماهياش

بيابونا و بركه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلاي ياس وميخک

بال فرشته ها و عشق و اشتياق و پولک

عاشقتو يه قلب بي قرار و کوچک

فقط مي خوان بهت بگن :

تولدت مبارک

گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

themes of Ana

اینارم نگا کن نفســـــــــــــــــــــــــــــــم :دی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز     شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز     شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز        

نوشته شده در تاريخ دوشنبه بیست و دوم آبان 1391 در ساعت 19:4 توسط | ?????

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->tavalodet-mobarak29.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 367 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31

شاید خیلی مغرور باشم...

اونقدر زیاد که نتونم احساسمو به زبون بیارم...

اینکه هر روز قربون صدقت برم....

اینکه هر روز بگم دوستت دارم...

اینکه وقتی قربون صدقم میری عکس العمل نشون بدم...

اما ی دل دارم که فقط و فقط تو رو میخواد ...

ی قلب که فقط برای تو میتپه..

هر چقدرم که دور باشی...

هر چقدرم که دیر بیای...

منتظرت میمونم....

خیلی دوستت دارم

نوشته شده در تاريخ چهارشنبه یکم آذر 1391 در ساعت 16:3 توسط | ?????

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->tavalodet-mobarak29.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 356 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31

وقتــــي پــايــان تمــام دعــواهــا

بــه آغــوش تــو ختــم مــي شــود،

حــس کــلاغ آخــر قصــه را دارم

کــه در خــانــه اش لــم داده!

از تــو کــه دور مي شــوم،

کــوچــه کــه هيــچ،

گــاهــي اتــوبــان هــم بــن بســت اســت!

نوشته شده در تاريخ دوشنبه سیزدهم آذر 1391 در ساعت 22:6 توسط | ?????

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->tavalodet-mobarak29.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 268 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31

وقتــــي پــايــان تمــام دعــواهــا

بــه آغــوش تــو ختــم مــي شــود،

حــس کــلاغ آخــر قصــه را دارم

کــه در خــانــه اش لــم داده!

نقشــه را تــا مــیزنــم و جهــان را

تــوی جیبــم مــی گــذارم!

تــو،

فقــط چنــد ســانتــی متــر،

از مــن دوری . . .

نوشته شده در تاريخ سه شنبه بیست و هشتم آذر 1391 در ساعت 8:10 توسط | ?????

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->tavalodet-mobarak29.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 288 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:31

» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->ofstar.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 246 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:30

فاصله گرفتن از آدمهایی که دوستشان داریم


بی فایده است!


زمان به زودی به ما نشان خواهد داد


که جانشینی برای آنها نیست...


 

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->ofstar.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 258 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:30

دیگر نمی ترسم


نه از بیماری


نه از تاریکی


نه از تنهایی...


تو را که بیش از یک بار نمی شد از دست داد


و تو بی آنکه بخواهم تمام شدی


همانطور که بی آنکه بخواهم


تمام ِ من شده بودی...


 

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->ofstar.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 279 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:30

» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.

EXbloglor.comEX<-m-><-mm->ofstar.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 470 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:30

وقتی که می رفتی بهار بود...


تابستان که نیامدی پاییز شد


پاییز که برنگشتی پاییز ماند


زمستان که نیایی پاییز می ماند


تو را به دل پاییزی ات قسم میدهم


فصل ها را به هم نریز...


EXbloglor.comEX<-m-><-mm->ofstar.blogfa.com<-mmm-> زیست بوم...
ما را در سایت زیست بوم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zistboom بازدید : 320 تاريخ : 29 آذر 1391 ساعت: 17:30